torsdag 19 februari 2009

Bokbyte

Det är ibland lite svårt att låta bli att gå in i bokhandeln och bläddra i böcker. Det finns ju till och med böcker på Coop och ICA. Men jag håller än så länge fast vid köpstoppet när det gäller böcker. (Men jag har faktiskt fuskat lite idag och köpt en kjol och en skjorta förutom de jeans som var undantaget för klädinköp. Tänk att det är så svårt att låta bli att shoppa.)

Men så fick jag syn på detta byte: Pocketbyte som Enbokomdagen startar. Perfekt! Jag har just anmält mig. Det ska bli jättespännande att se vad man får i brevlådan. Och så får man ge av sina utlästa pocketböcker här hemma. Så det strider inte mot mitt köpstopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag hittat nåt som kan bryta en stund!!

Packar och gör klart under helgen så nåt kul kan säga duns på måndag rent av!!!

Ha en skön helg!!