måndag 3 mars 2008

Sockar

Jag stretar på med mina blå februarisockar. Efter kvällens pass har jag nästan nått fram till tårna. Jag tror inte att jag ger mig på marssockorna, utan tar istället tag i mitt restgarnsprojekt i form av raggsockor till far. Då blir det ju i alla fall ett par sockar denna månad, även om jag avviker lite från planen. Men eftersom jag missade att anmäla mig till sockklubben, så är jag ju inte med på riktigt...

När raggsockarna är klara är jag nog beredd att ta mig an ännu ett par finsockor. De här verkar vara roliga att sticka. Undrar just om det mönstret dyker upp i sockklubben.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du hittat till min blogg! :)

Kool-Aiden är köpt i Canada men det ska gå lika bra att använda karamellfärg. Googla så hittar du säkert nå't.

Unknown sa...

Hej! Supersnygga strumpor! Själv "harvar" jag på med monkeys, de ska ju snart sändas i väg...de är trista tycker jag;o( Eldstickan ;o)