torsdag 6 mars 2008

Äntligen något färdigt!

Igår kväll, under Grey's Anatomy, hände det! Jag blev äntligen klar med februarisockorna. Det var underbart att få något färdigt. Det har känts lite segt här ett tag. En mängd småinfektioner i familjen som gör att man känner sig trött hela tiden. Då orkar man ju bara sticka några varv per dag. Inte mycket, inte. Jag är supernöjd med mina sockor. Jag gillar både färgen och mönstret.
Garn: Opal
Mönster: Sockor med falska flätor av Helene Wallin (Sockklubbens februarimönster).
Påbörjad: Feb 2008
Avslutad: Mars 2008

När man har åstadkommit något man är stolt över eller mycket nöjd med bör man ju fira, eller hur? Jag firade genom att börja på fingervantarna i Fabel! Så här långt hann jag:

Det ska bli roligt att sticka fingervantar. Jag har aldrig provat det förut.

Inga kommentarer: