söndag 13 april 2008

Hemlispaket!!!


Jag har fått ett paket från min hemlis. Det var ett litet tag sedan, men jag har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag inte ens gått i närheten av datorn. I paketet fanns två nystan med ett ljuvligt grönt ullgarn. Precis i min smak! Jag undrar just vad det ska bli av detta garn. Kanske en sjal eller en virkad poncho? Jag blev så inspirerad av Annas virkade poncho. Än så länge får garnet ligga bland mina andra garner och "mogna" lite.


I paketet fanns även lite annat smått och gott, bl.a. doftljus som doftar underbart, en fin anteckningsbok (för egna mönster eller drömprojekt?) och små burkar för småprylar.

TACK, min hemlis för de fina gåvorna! Jag blev jätteglad. :)

1 kommentar:

Anna sa...

Så kul att du är åter i bloggland! Jag håller på en poncho, använder mina jämt. Verkligen favoritplagg.